Bakış Açısı

Bu kurala başlı başına karşı olduğumu belirterek, Maraton ve Erman Toroğlu tarafından burda bir hata yokmuş gibi yönlendirilen pozisyona bakalım.. "Delgado burda ben bir kere yapıyorum bana kart veriyorsun" dedi Toroğlu.. Çok net belli zaten bunu anlamak için Toroğlu'nu dinlemeye gerek yok, yorumculuk zaten olan biteni anlatmak değildir; göremediğini göstermektir.. Neyse dönelim pozisyona, bu yorum şu anlama gelir mi? Bana bir kere de gösteriyorsun, ona niye göstermiyorsun? Yani kart istemenin farklı bir türevi midir, değil midir?
Burda sorgulanan bana neden 1 harekette gösterdin midir? Yoksa ona neden göstermiyosun mudur?
Peki diyelim ki Toroğlu ve Delgado haklı, neden ilk pozisyonda bu sorgulamayı yapmaz da Delgado, pozisyon sonrası Barış'ın elini kusura bakma dercesine sıkar ve gider?
Diğer yandan onun Barış'a yaptığıyla, Baros'un ona yaptığı eşdeğer sertlikte midir?
Bu bakış açısıyla hangi taraf haklıdır?


1 Response to "Bakış Açısı"

  • King1905 Says:

    Uzun zamandır takip ediyorum siteyi...Ellerinize saglık demek istiyorum...Bu tip yorumları tv ekranlarında goremiyoruz malesefki bunları dile getiriosunuz...Be Galatasaray lı olarak tesekkür ediyorum...