
Galatasaray için futbol açısından değerlendirilemiyecek bir maçtı, özellikle TD diploması olan bir adam takımda (3 sakatlıktan çıkmış + 1 iğneyle maça zorlanan) 4 oyuncu ve işlemeyen düzen, verilen pozisyonları görüp nasıl ilk değişikliğini 72. dakikada yapar ve bunun oyunu kazanmak açısından hamle değeri nedir onu anlamaya çalışırken güzide tekstil kentimiz hakkında iki üç satır yazayım..
Evet ince tekstil işçiliği özellikle baskılı işçilik denince Türkiye, Türkiye denince Bursa vazgeçilmez ama madem Kappa'ya üretim yapıyorsunuz ve madem Kappa Werder Bremen'i giydiriyor.. Kendi formanızı yaparken iki-üç ufak değişiklik yapmak bu kadar mı zor?
Tamam, şöyle denebilir Nike standart bir forma yapmış her ülkeye aynı dizaynı giydirirken problem yokta, şimdi mi problem oldu? Nike öyle bir saçmalıkla göz zevkimizi zorluyor diye biz de mi saçmalık yapmalıyız üreten sizsiniz iki-üç değişiklik göz çıkarmaz..
Bu arada bir rivayete göre koyu Galatasaraylı olan Sercan Yıldırım'ı çok beğendim maçın tek güzelliği bu çocuğun oyun yapısıydı..Fotoğrafın onun gol sevinci olarak seçilmiş olması rastlantı değil anlayacağınız üzere..
Etiketler:
GALATASARAY,
Türkiye
|

Türkiye yabancı bahis siteleriyle baş etmenin yolunu oranları düşük iddia'da bulduğundan beri türlü kanallarda türlü kişilerce bu konuda programlar yapıldı.. İsmini doğru telafuz edemedikleri iki takımın mücadelesinden ne çıkabileceğini sadece puan durumuna bakarak tahmin etmeye çalışan bu futbol bilginlerinin ikisine rastladım sabah Lig Tv'de.. Minecan, Osman Abi ve ismini hatırlayamadığım bir kişi tarafından pazar gününün ailesel sıcaklığını kamera önünde yaşayan ekibin yorum yaptığı 10 maçı not edip şimdi skorlarla karşılaştırdım.. Sonuç 10'da 3.. Onlarda Chelsea ,Sevilla ve 90'da kazanan Liverpool.. Zaten
"Westham kazanır Zola ile ivme kazanır bilmem futbolculuğuna yetiştiniz mi çok iyi topçuydu " yorumundan Westham'ı kuponlara yazdıran Osman Abi Bolton'un galibiyetini nasıl yorumlar onu da merak eder durumdayım.
Etiketler:
Televizyon
|

Bursaspor-Galatasaray maçını izlemek için ikinci yarısını heba ettiğim maçın özet görüntülerini izledim ve hatanın boyutunu anladım.. Muhteşem hava, harika bir zemin ve futbolu güzel oynamaya çalışan iki ekip.. Ne dersek diyelim Arap sermayesi City'e hava katmış.. Sağdan soldan geçene teklif yapmaları takımda kalmak isteyen futbolcuların daha bir azimli olmasını sağlamış.. İlk yarı uyurgezer gibi takılan Liverpool'a bir tanesi şansın yoğun katkısı diğeri beceri ile 2-0 yaparak içeri girdiler.. Gerrard korner nasıl kullanılır dersi verirken, Hart kaleci kornerde ne yapmamalının üzerinde durunca işleri biraz daha da kolay olsa.. Liverpool'un her zaman olan futbol oynama arzusuna hayranım..90 dakika Bursa'dan canlı anti-futbol izlemiş olmamın bununla ilgisi yok..
Etiketler:
Avrupa
|

Hazırlık kampından sonra kadro her ne hikmetse 24'e inerdi bir zamanlar...Bu 24 rakamına nasıl ulaşıldı bilmiyorum ama en ideali buydu.. Fakat bu ideal durum gelişen futbolun Türk futbolcusuna uyumsuz olduğunu ortaya koydu..
3 günde 1 maçın normal hale geldiği günümüz futbolunda takımlar çok sakat vermeye başlasa da bu durum Türk futbolunda daha bir hissedilir oldu..
Belinzona maçında sakatlanan oyuncularla beraber Galatasaray'ın oyuncularının 2/8 i sakat duruma düşmüş oldu.. Haliyle eskiden 24 olan sayıyı şimdiki sakat orantısıyla oranlasak Bursa maçına 3 kaleciyle 18 çıkarabilecektik.. Bu nedenle 24 sayısı antreman/maç temposuna dayanamayan Türk futbolcusuna yani Türk takımlarına ideal bir durum değil, bunu en son Avrupa Şampiyonasında 17 oyuncu
(3 kaleci ve "Kazım Kazım") ile yarı final maçına çıkan Türkiye'de gösterdi.. İşte bundandır ki 30lu rakamın üstüne çıkan bu kadro
bizim için idealdir.. Tüm bunları neden mi yazdım? Galatasaray'ın son transferlerinden sonra kadronun çok şiştiğini bunun da sorun yaratacağını düşünen basına karşı oluşan düşüncemi belirtmek için.. Zaten sadece antremana çıkıp, "
altyapımı Hollanda'da aldım, tarzım Overmars'a benziyor" diyen Ferdi Elmas gibi oyuncular var iken aşağısı kurtarmaz..

Etiketler:
GALATASARAY
|

Türk basınına has saçmalıklardan biridir, 100 golü geçen adam bu kulübe girer, sanki lokali olan futbolcuların arada bir bir araya gelip keyif yaptıkları bir kulüpmüş havası yaratır bir sürü takımdan bir sürü oyuncuyu o listede görmek.. Bir de kendine has antreman toplarından "100" yapıp futbolcunun ellerini iki yana açarak topları kavrayan bir fotoğraf çalışması vardır ki saçmalığın kreması rolündedir..
Şimdi böyle bir kulüp İngiltere'de var mı yada Gerrard bu kulübe üye olarak bir ünvan mı kazandı mı bilmiyorum ama PSV'ye hafta içi yazınca Liverpool'da 100. golünü atmış bulunmuş.. Kulübe hoş geldin Steven...
Etiketler:
Avrupa,
Basın
|

Joseba Etxeberria 32 yaşında, Bilbao'da 15. senesi, 2009-2010 senesi için kulübüne teşekkür olarak bedava oynayacağını açıkladı. 30'lu yaşları geçince takımdan ilişiği kesilmemesi için renklere aşkı kabaran oyuncuların yanında böylelerini görmek futbola olan sevgimizi arttırıyor..
Etiketler:
Avrupa
|

2-1 mağlup oldukları maçın ardından maçtan çok olayların üstünde duran
Gerets : "Bizi sevenlerin bu şekilde dayak yemelerinin bir açıklaması olamaz, bir insana bu şekilde karşılık verilmez"
Diouf: "Olaylara tepkimizi her alanda göstereceğiz. UEFA, İspanyol polisi gerekirse bundan sonraki Şampiyonlar Ligi maçlarımızda"
*Olaylara Calderon'da Taiwo ve Mandanda için İspanyol seyirciler tarafından ıslıkla çalınan Nazi marşının sebep olduğunu iddia ediyor Marsilya tarafı
Etiketler:
Avrupa
|

Güiza'dan sonra Mallorca'ya Qatar'dan transfer olan Alhassane Keita, Mallorca'da ki forvet starlarından biri olmak için gerekli mesajı vermiş.. Sezon başından beri iki maç oynamasına rağmen yeteneklerimi biliyorum "
en az 20" demiş..
Mallorca enteresan takım sürekli iyi forvet yetiştiriyor.. Eto'o, Tristan, Luque ve Güiza'dan sonra Keita'da olur mu? Bence olmaz
Etiketler:
Afrika,
Avrupa
|

Zidane, Lizarazu, Dugarry'den sonra Karembeu 'de Fransız Futbol Federasyonu'nu dolaylı olarak Raymond Domenech'i eleştirmiş :
"Bu kadar dışarıya kapalı bir organizmanın değişmesini beklemek safça olur. Deschamps , Blanc yada başkasının etrafında kenetlenmek gerekir. Son maçı kazandık diye bazı şeyleri görmezden gelemeyiz"
Etiketler:
Avrupa
|

Avrupa'da gol attıktan sonra herşeyi kendi yaptığını düşünüp takım arkadaşlarına sarılmaya erinen adam, Brezilya ikinci liginde Cricuma Esporte'de oyuna giriyor.
Oyuna girmeden kameranın sahaya girmesi ise yorumsuz kelimesi altında yapılan olumsuz yorum tadında
Etiketler:
Güney Amerika
|