Cezalandırma

Anelka Bordeaux maçı nedeniyle Fransa'ya gelince basına İngiltere'de bu seneki formunu ve geçmişini değerlendirmiş ve zamanında Henry'i Juventus'tan Arsenal'e getiren onunda Real Madrid'e gitmesiyle sonuçlanan takımdan ayrılmasını açıklamış..

"O sene 17 gol atmıştım ve Ian Wright'ın ayrılmasıyla takımda yerine oynuyordum ve performansım hakkında anket yapılmıştı fakat çıkan sonuç beni çok üzmüştü, o zaman anladım ki bu takım için hiçbir şey ifade etmiyorum ve kendime dedim ki madem yaptıklarımı takdir etmiyorsunuz artık ismimi takımda görmeyeceksiniz böylece Real Madrid'e gitmeye karar verdim.. Taraftarları cezalandırmak için"

Aklı sıra Chelsea taraftarına beni bağrınıza basın mesajı vermiş.. bence baştan sona hikaye.. Anelka dün akşam Bordeaux'ya da bir gol attı fakat bence halen vazgeçilmez değil.. Tabii en son 8 yıl önce Avrupa'da gündem olan bir adamın tekrar podyuma çıkmasının heyecanı var kendisinde muhtemelen..

0 Response to "Cezalandırma"