Paris'i tercih ederim

Fransa'da geçen senenin ikinci yarısı ve bu senenin ilk yarısındaki performansıyla konuşulan biri Mevlüt Erdinç, Fransız medyasında yazılan çizilen PSV'nin ilgilendiği idi sene başında.. Daha sonra orta sıralara yarışan bir kaç Alman takımını yazdılar şimdi ise Gerets'in onu düşündüğü söylendi.
Bunun üzerine Erdinç'te ben de böyle düşünüyorum şeklinde bir açıklama yapmış Aujourd'hui Sport'a :
"Bundan sonraki kulübümün bir Fransız kulübü olmasını tercih ederim, Fransa dışında oynama gibi bir düşüncem şu an için yok.. Şimdiden ayrılmayı düşünüyorum diyemem fakat bana ilgisi olan kulüplerinde farkındayım.. Bunlardan birinin PSG olduğunu söylediler, eğer resmi bir teklif gelirse tabii ki bende herkes gibi Paris'te yaşamayı hayal ediyorum ayrıca PSG benim yaşımdaki futbolcuların çok olduğu bir kulüp"

Daha öncesinde Türk Milli takımını seçme nedeni sorulduğunda bunun bir seçim olmadığını kalbinin zaten orada olduğunu belirtmişti. Bu sezon çıktığı tüm maçlara Türk bayrağı şeklindeki bilekliğiyle çıkıyor ve milli duygulara oldukça bağlı bir çizgi çiziyor.. Bu sebepten dolayı olası bir PSG başarısızlığı onu en kötü kopmadığı Türkiye'de 3 büyüklere götürür.. Denemekte yarar var, PSG'nin iyiye gitmesi çok zor olsa da

0 Response to "Paris'i tercih ederim"