Ikea'yı keşfettim

Patrick Kluivert 32 yaşında futbolu bıraktı, müthiş bir kariyerin sonunda ki düşüşün önüne geçemedi.. Lille'de son bulan kariyerinden sonra ilk söyleşisini El Mundo Deportivo ile yapmış.. 

-----------
Söyleşiden bir bölüm:

Eşin Rossana Lisa'nın söylediğine göre hayatındaki birçok alışkanlığını değiştirmişsin?
Evet, 3 ay önce Barcelona'da olan CarpeDiem adlı kulübümü devrettim...Orada oynarken almıştım..32 yaşında daha sakin ve dengeliyim diyebilirim.. Artık ana hedeflerim ailemle zaman geçirmek ve iyi bir hoca olmak... Futbolculuğun dışındaki hayatımı yaşıyorum..Mesela geçenlerde Ikea'yı keşfedebildim..
Başka?
Artık markete gidip alışveriş yapıp, ailemle zaman geçirmeyi başarabiliyorum.. Onlara balık alıp yemek hazırlıyorum..Rossana Portekiz kökenli ve onun babası için aile hayattaki en önemli şey...
----------------

AZ Alkmar'da Louis Van Gaal'ın yanında antrenörlük stajı yapıyor Shota Arveladze ile birlikte.. 17 yaşında Şampiyonlar Ligi finaliyle Avrupa'ya taşınan kariyer erken bitmiş.. Aslında biraz da tercih meselesi attan inip eşeğe binmekte zor gelmiş olabilir.. Valencia,Newcastle ve Lille denemeleri sonunda para kazanacağım hırsıyla daha alt ligleri düşünmeden ailesine transfer olmuş..



0 Response to "Ikea'yı keşfettim"