Santos Mirasierra

A.Madrid - OM maçında çıkan olaylarda polise koltuk fırlattığı ve yaralanmasına sebep olduğu gerekçesiyle tutuklandı, hakkında 8 yıl hapiz cezası isteniyor.. OM taraftar grupları ayaklandı bu karara.. Bilumum sitede hakkında imza kampanyası düzenleniyor.. Marsilya maçlara "Santos'a Özgürlük" pankartı ile çıkıyor..Kaçabilir tehlikesiyle yargılama süresini hapishane de geçiriyor.. Gözaltındayken AS gazetesine verdiği röportajdan bir kesit
"Resmi kaynaklara göre olayların başlangıcı olarak gösteriliyorsunuz? Bu iddiayı nasıl cevaplıyacaksınız?
Benim koltuk fırlatırken bir fotoğrafım çekildiğini söylüyorlar, olmayan bir fotoğrafın yaratılmasının imkanı yok.. Evet ben tribünün alt kısmındaydım.. Polisin saldırdığı taraftar grubunun içindeydim.. Bu nedenle kafama 3 dikiş atıldı.. Halen sırtımda yaralar var.. Şu an hapishanedeyim çünkü bir polis arkadaşının yaralanması olarak beni göstermiş ve kırmızı bir koltuk fırlattığımı belirtmiş.. Sonra kayıtlardan görülüyor ki polise gelen koltuk beyaz ve bunu da ben fırlatmadım"

0 Response to "Santos Mirasierra"