Kezman v2.1

Pek bir yenileme yok bu sürümde eski sürümüne göre.. 15 dakika oynamış olmanın verdiği bir fark var... Ayrıca, yeni açıklamasını kulübün resmi sitesine vermiş: 

"Benim durumum kolay değil çünkü 12 yıllık profesyonel yaşamımda 3 maç üstüste yedek kulübesinde oturmadım. Buraya oynamaya geldim ve bu durum benim için zor. PSG'den teklif geldiğinde hemen kabul etmemin ve Türkiye'den ayrılmaya çalışmamın nedenide buydu.Ülkemde bir laf vardır, yağmurdan sonra güzel hava gelecektir.O yüzden çalışmaya devam ediyorum,belki de hiç olmadığım kadar profesyonelce yaklaşıyorum..Ekibin bir parçasıyım ve kendimi kanıtlamak için elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum.. Lille maçında sadece 15 dakikada oynamama rağmen 2 tane güzel pozisyon buldum"

1 Response to "Kezman v2.1"

  • supras Says:

    Iyi'de Kezman PSG'ye geldinden beri toplam 500 dkk'ya yakin oynadi..2 gol atti. Arti Hoarau diye Le Havre'den transfer edilen bu sene ki performanslari ust seviyede (11 maç/7gol). Teknik director Paul Le Guen tek forvet sistemiyle oynuyor genelde dolasiyla Kezman koltuklari isitiyor.
    Bu oyuncu ne yapmayi biliyor ? gol atmak. .. çalim, hiz, fizik teknik çok eksik

    Ilk 11'de oynamak istiyorsa 2 maçta 1 gol atmasi gerekiyor..yoksa saga di$i ki koltuklari isitmaya devam..