Seç ve Seyretme


Pay-per-view sistemine alışık değil iken bu işi ilk başlatanlardı, Mezun.com altındaki turkishsoccer.tv.. O zamanlar belli bir ücret karşılığı aylık digitürk yayını veriyorlardı.. Kalite üst düzey değildi.. 2 seçenekli 256/512 seçenekleri mevcuttu.. Zamanla Digiturk bu işin karlı olduğuna karar verip yayınları kendi iradesinde yapmaya başladı.. 
Ve şimdi televizyon kalitesine yakın olan 1200 kbps ile digiturkwebtv.com yayını satın alıyoruz yurtdışından maçları takip edebilmek için.. Şampiyonlar Ligi için uefa.com aynı hizmeti verirken UEFA kupası normal yaşamda olduğu gibi başıboş durumda, toptan yayın hakları satışını bir türlü pazarlıyamadıklarından her maçın hangi kanalda olduğunu takip etmek gerekiyor.. 
Lincoln'ün bonservisine karşılık biz bu haklarımızın hepsini D-Smart'a sattık, tabii D-Smart'ın digitürk gibi bir web sitesi olmadığından bu yayının pay-per-view işini eski turkishsoccer.tv ciler secveseyret.com altında yapıyor.. 
Buraya kadar herşey iyi fakat iki Avrupa Kupası maçıdır bu sistem hata veriyor. S.Bucharest-Galatasaray maçının ikinci yarısını server yetersizliği nedeniyle yayınlayamadılar. Serverlarımıza atak vardı diye açıkladılar bu durumu ama inandırıcı olmadı..Şimdi ise d-smart kelek yaptı diye açıklıyorlar.. Ben ücretimin iadesini istedim, maç zevkimin içine edilmesinin bir iadesi yok..Az önce, enteresan şekilde iade isteğime hızlı cevap aldım..Fakat mesajın otomatik olduğunu gönderdikleri yazıya cevap verince anladım..Aynı mesajdan bir tane daha aldım..Bu da gelen mesaj..


0 Response to "Seç ve Seyretme"